VIRTUÁLNÍ ZDRAVOTNÍ RECEPCE

Komplexní komunikační platforma do ordinace

Virtuální zdravotní recepce VIZIT představuje nejmodernější komunikační platformu pro komplexní komunikaci v rámci ordinace. Veškerou komunikaci naleznete přehledně roztříděnou podle svých pacientů na jednom místě včetně emailů, šifrovaných zpráv, datových schránek, telefonického volání a objednávek.
Díky recepci si můžete vybrat z množství chytrých formulářů na Vaše webové stránky, které pacienta identifikují a ověří a nabídnou mu nové možnosti komunikace kromě klasického volání do ordinace.

Formuláře
Vyberte si z množství vzorových formulářů, které automaticky identifikují a ověřují Vaše pacienty. Zároveň zabezpečují řádný souhlas se zpracováním osobních informací na Vašich stránkách podle GDPR.

eRecepty
Díky chytrým formulářům může pacient sledovat a žádat o své léky přímo ve Virtuální recepci. Vy žádost pouze potvrdíte a recepce vystaví eRecept pacientovi.

eNeschopenky
Pacienti můžou spravovat svoje eNeschopenky sami bez volání do ordinace. Ukončení, prodloužení nebo změna místa sténání eNeschopenky si můžou pacienti zadat sami. Vy pouze žádost potvrdíte a Virtuální recepce se o vše postará.

Propojení s Vašim ambulantním programem
Pomocí služby eZpráva Vám Virtuální recepce umožní zapisovat celou komunikaci s pacientem do jeho pacientské karty ve Vašem ambulantním systému.

Volání do ordinace
Zvoní Vám v ordinaci neustále telefon? Mějte klid na práci. Telefonní ústředna ve Virtuální recepci identifikuje volajícího pacienta a třídí hovory do ordinace na akutní a neakutní. Informační hovory, které nemají prioritu vyřídí recepce za Vás a Vy se můžete dál věnovat své práci.

Odesílání šifrovaných dokumentů
Citlivé dokumenty můžete posílat pacientům rovnou do jejich osobního pacientského VIZIT účtu. Dokumenty lze snadno podepisovat elektronickým podpisem nebo požadovat zaplacení poplatku před stažením dokumentu.

 

Emaily, datovka, šifrovaná komunikace, SMS a telefonické volání
Veškerou komunikaci vyřizujete na jednom místě ve své Virtuální ordinaci. Již žádné dohledávání komunikace od pacientů. Vše vyřídíte na jedné jediné stránce.

Pracovní seznam úloh VIZIT HUB
V pracovním seznamu můžete sdílet komunikační úlohy s ostatními pracovníky ordinace. Vždy uvidíme přehledně roztříděné úlohy, které čekají na vyřešení.

Fakturační systém VIZIT KASA
Pacientům můžete pohodlně fakturovat poplatky, formuláře a potvrzení. VIZIT za Vás hlídá splatnost faktur i přicházející platby.

Volání pacientům
Pacientům můžete volat snadno i bez telefonu. V aplikaci stačí kliknout na telefonní číslo a systém už automaticky volá pacientovi.

Snadné účtování Telemedicíny
Celá konverzace s pacientem je zaznamenána ve Virtuální recepci a můžete ji účtovat jako telemedicínu na pár kliknutí. Recepce za Vás vystaví a odešle vyúčtování na pojišťovny.

Aktualizovaná kartotéka
Data o pacientech se automaticky aktualizují díky napojení na Českou správu sociálního zabezpečení, SÚKL a VZP Point.